زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان تنگستان نیازمند توسعه است
سیرنگ: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان تنگستان نیازمند توسعه است.
كدخبر: id-93
تاريخ: 2016-11-17 11:21:20

به گزارش سیرنگ به نقل از روابط عمومی فرمانداری تنگستان؛ احمد دشتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان عالی‌ترین و مهم‌ترین مرجع تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در خصوص مسائل فرهنگی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان تصریح کرد: اگر بخواهیم در بحث مسائل فرهنگی به نتیجه مطلوب برسیم باید یکسری زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه مهیا شود برنامه‌ریزی در خصوص مبانی فرهنگی و دینی و اصولی مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی در هر جامعه کار بسیار حساسی است و نتیجه آن در دراز مدت حاصل می‌شود و برای نهادینه کردن فرهنگ‌ها باید مرارت کشید.

وی ادامه داد: قطعا آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی که امروز در جامعه وجود دارد نتیجه عدم برنامه‌ریزی و کارایی تصمیمات متولیان امور فرهنگی بوده است.

دشتی ضمن تشکر از رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان به منظور اختصاص دستور جلسه به موضوع کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی افزود: دبیر شورا ضمن فراخوان عمومی از جوانان، نخبگان، فرهنگیان و اساتید وعموم شهرواندان دعوت کند طرح‌ها و ایده‌های خلاق و نوآورانه خود را در خصوص کتابخوانی به دبیرخانه شورا ارسال تا زمینه معرفی شهرستان به عنوان پایتخت کتاب در سطح کشور فراهم شود.